آخرین اخبار
کد مطلب: 177255
جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران:
شکست سرنوشت حتمي حزب شيطان است
تاریخ انتشار : 1403/01/20 23:53:57
نمایش : 73
جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حزب از آن خداست و پيروزي همواره براي اين حزب و شکست سرنوشت حتمي جزب شيطان است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي « سلام لردگان » و به نقل از پايگاه خبري تحليلي جهانبين نيوز، سردار علي فدوي ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهيدالقدس سردار محمدرضا (حاج علي) زاهدي فرمانده دلاور تيپ قمربني هاشم (ع) در دوران دفاع مقدس و مجاهد سرافراز جبهه مقاومت اظهار کرد: در سيره امامين انقلاب يک کلمه کمتر يا بيشتر از اسلام نمي‌توان يافت.

وي تصريح کرد: در همه عالم مسيرهايي بوده که برخي با سرعت و برخي با کندي عادي شدند.

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران با بيان اينکه انقلاب اسلامي هر روز گسترش پيدا کرد چراکه انقلاب همان اسلام است نه يک کلمه کمتر و نه يک کلمه بيشتر خاطرنشان کرد: بسياري از مردم آنچه که امام راحل در سال ۴۲ در مورد آمريکا و ولد ناخلف وي مطرح کردند ديدند و آن را تکرار کردند.

سردار فدوي عنوان داشت: مردم ديدند که جبهه حق با سرعت رو به جلو و جبهه باطل رو به اضمحلال است.

وي بيان داشت: همه تحليل‌گران دنيا و مسئولان آمريکا به اينکه همواره دشمن ايران بودند اعتراف کردند ما خود نيز اين دشمني‌ها را با همه وجود مي‌بينيم و درک مي‌کنيم.

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اينکه در مسيري که طي شده برخي از افراد درخشيدند چون بيشتر از بقيه پاي کار بودند عنوان داشت: يکي از زيباترين جلوه‌ها در سپاه تشکيل تيپ ۴۴ قمر بني‌هاشم (ع) بود، که با تفکيک آن، همه فرماندهان آن از پاسداران اين استان بودند که در عرصه‌هاي مختلف نقش اساسي و موثري ايفا کردند.

سردار فدوي بيان داشت: بيش از ۳۵ سال از پايان جنگ مي‌گذرد اما در اين سال‌ها شهيد زاهدي همچون زمان جنگ در عرصه‌ها و جبهه‌هاي مختلف ايفاي نقش کرد، از مجاهدت در تيپ ۴۴ قمر بني‌هاشم (ع) گرفته تا امروز که در جبهه مقاومت حضور فعال داشتند، بعد از اين همه سال اقدامات موثر خداوند وي را با شهادت که توفيق بزرگيست نزد خود خواند.

وي يادآور شد: همه انسان‌ها مي‌توانند همچون شهيد زاهدي باشند، چون خداوند در امر خلقت همه افراد را مشابه هم آفريده است، فقط بايد به تکاليف اللهي، انساني و اخلاقي خود عمل کنند.

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران تاکيد کرد: شياطين جهان حتي يک روز براي دشمني با اسلام هدر ندادند، اما به گفته خودشان حتي نتوانستند يک پيروزي به دست آوردند، مسئول جنگ آمريکا با ايران، امروز وزير خزانه‌داري است و نه وزير جنگ آن‌ها.

سردار فدوي ادامه داد: حزب از آن خداست و پيروزي همواره براي اين حزب و شکست سرنوشت حتمي جزب شيطان است.

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: کامل‌ترين عاقبت‌بخيري، شهادت است، آن هم به دست خبيث‌ترين جنايتکاران عالم، توقع ما بالاست که جز با نابودي صهيونيست‌ها راضي نمي‌شويم، اين سنت خداوند است، که حتما ظالمان و مستکبران از بين مي‌روند اما زمان اين مهم مشخص نيست.

وي عنوان داشت: همانطور که مقام معظم رهبري فرمودند آنچنان عمل کنيم که دشمن از کرده خود پشيمان شود.

انتهاي خبر/ 630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس